DESPRE PointPR

POINT PR LOGO_color

Venim in intampinarea exacta a nevoilor clientilor si partenerilor nostri. La fel ca si in PointEvent punem mare accent in primul rand pe relatia noastra cu clientul si partenerul nostru.

Multe firme au implementat Marketing în activitatea lor zilnică, ceea ce pune de acord un produs cu pretul potrivit, stabileste piata de desfacere si se ocupă de promovare, insa putini iau in considerare cel de al 5-lea P (perceptia) care presupune relatiile cu publicul.

Ce oferă PointPR?
Ca si reprezentant al intereselor clientului si al publicului PointPR reprezinta relatia cu media si cu influențatorii, comunicare offline/online, consultanta de specialitate, organizare si management de evenimente si corporate social responsability.
Prin natura muncii si a implicarii noastre, la baza ei sta si colaborarea cu furnizorii de servicii cu care avem negociate preturi si avantaje pentru clientii nostri. Astfel serviciile de care avem nevoie pentru proiectele de PR si le intermediem sunt BTL, catering, de accesorii necesare organizarilor de evenimente, transport, media s.a.

Stim că imaginea e importanta … Venim cu o metoda moderna de a te face cunoscut si apreciat, de a avea social network eficient si de a reusi conexiuni sociale interesante durabile care sa-ti asigure existenta vizibila, o relatie obligatorie de tip win-win.

Ajutam la stabilirea si mentinerea unor relatii mutuale profitabile cu diverse publicuri tinta, la construirea reputatiei tale.
Reputatia reprezinta rezultatul a ceea ce faci, ce spui și ce spun ceilalti despre tine.

Construim pe cei 4 pasi de baza
1. RESEARCH
2. PLANING
3. IMPLEMENTATION
4. EVOLUATION

Facem PR in paralel cu Marketing. Prin Marketing ajungem la consumatori pentru a-i influenta prin Public Relation influentam reputatia unei persoane sau a unei companii.

PR presupune o serie de aptitudini si strategii menite sa imbunateasca imaginea unei firme, sa-i consolideze relatiile cu publicul, s-o ajute sa depaseasca problemele.

Oferim atat servicii de branding, comunicare interna si externa, cat si de relationare cu institutiile publice si cu presa.

Punem accent pe natura mesajului transmis, structura companiei, cunoasterea pietei si a contextelor, definirea clara a scopului si continutului comunicarii, feedbackul, evaluarea si intelegerea corecta a mediului comunicational.

Orientam clientii catre solutii de eficientizare a businessului, cu campanii relevante pentru consumatori.

Acordam atentie: ”return on investemnt”

Aspectele cele mai importante la o agentie de PR (conform BIZ) sunt: creativitate 33%, profesionalism 32%, seriozitate 32%, rapiditatea intelegerii cerintelor 32%,
consultanta strategică 28%, promptitudine 14%, flexibilitate 12%.

Serviciile pentru suntem contactati sunt: relatii media si cu influentatorii 81 %, comnicare de criză 68%, consultanta in comunicare integrata 63%, organizare si management de evenimente 63%, si corporate social responsability 61%, comunicare online 56%.

5 point-uri pentru o publicitate reusita:
1. descopera acel ceva care sa te impresioneze profund in primul rand pe tine
2. alege elementul competitiv
3. distruge bariera publicitatii cu ajutorul credibilitatii
4. fa in asa fel ca publicul caruia i te adresezi sa fie atent si sa invete
5. spune-le exact ce trebuie sa faca in continuare.

Comentariile sunt închise.