AFACERI.RO Oradea – Soluții actuale pentru afaceri
  • Acasa
  • Events
  • AFACERI.RO Oradea – Soluții actuale pentru afaceri

AFACERI.RO Oradea – Soluții actuale pentru afaceri

  • 09.11.2016
  • 09:00 - 14:00

Soluții actuale pentru afaceri și servicii, organizat de Afaceri.ro și PointEvent, în data de 9 noiembrie, de la ora 9:30 în Sala de conferințe a Cetății Oradea.

Îți propunem o jumătate de zi construită din:
– cele mai fresh tendințe legate de afaceri,
– informație actuală legată de contextul internațional și local,
– oameni de afaceri cu care să schimbi idei,
– energie de grup,
– exerciții practice pentru comportamente de business legate de rezultat,
toate acestea structurate dinamic în cadrul evenimentului.

De mai mulți ani ne străduim să construim parteneriate de durată și ne implicăm în a ne da mâna împreună pentru a crește fiecare din noi și comunitatea.

Te rog, în măsura în care poți să anunți și tu parteneri ai tăi, locali, să-i inviți la eveniment pentru că astfel, putem contribui concret la dezvoltarea noastră ca nație și oraș.

Înscrie-te aici: https://goo.gl/forms/Z8zM0rNOfcz29JwM2

Dacă îți dorești să devii partenerul nostru, să obții vizibilitate și alte beneficii, contactează-ne!

Detalii găsești pe afaceri.ro/conferinta-afaceri-ro-oradea-2016 și facebook.com/events

„Soluții actuale pentru afaceri” își propune să aducă participanților cele mai noi tendințe și soluții pentru accelerarea și/sau creșterea afacerilor, tendințe ale pieței și ale consumatorilor.

Această a treia ediție întrunește experți în domeniile lor, oameni care au un nivel de cunoaștere, astfel încât să poată împărtăși din experiența lor relevantă.

Înscrie-te aici:
https://goo.gl/forms/Z8zM0rNOfcz29JwM2

Sebastian Văduva – va trece în revistă contextul socio-economic în care suntem;
Dacian Palladi – de la context la oameni – mediul local
Ramona Chirilă – Repatriot – proiectul de cooperare și schimburi de experiență a românilor din țară cu diaspora;
Dana Ghineț – despre finanțări – relaități si provocări ale fondurilor europene; Franciza – o posibilă soluție de business? Ce este și ce nu este o franciză;
Ovidiu Popică – Ce poate să facă internetul pentru afacerea ta?, soluții de a-ți muta sau crește afacerea pe internet; Statistici și tendințe ale cumpărătorului online;
Mihaela Rentea – Promovarea in Social Media: the Good, the Bad and the Ugly;
Marius Alexa – Conferințele Afaceri.ro la baza dezvoltării naționale și internaționale ale afacerilor prin tematicile și experții invitați;
Bodgan Băbălău Maghiar – Cum creăm și gestionăm eficient recomandări, cum ne ajută recomandările în afaceri;
Călin Iepure – Relaționarea și networkingul punți de comunicare în afaceri;
Dan Todea – Networkingul la baza oricărei afaceri

Teme abordate:
– Contextul actual: de la contextul actual la specificitatea zonei și cum ne afectează în afaceri?
– Diaspora, o soluție pentru mine și afacerea mea?
– Finanțe: realitățile nespuse ale fondurilor europene
– De ce o franciză și cum o gestionăm?
– Ce poate să facă internetul pentru afacerea mea?
– Unde sunt clienții mei?
– Tendințele cumpărătorului, trendul 2017
– Cum ne găsim clienți și parteneri: recomandări și networking?

Locație: Cetate Oradea, sala de conferințe

Data: 9 noiembrie începând cu ora 9:30

TEME
 Contextul actual: de la contextul actual la specificitatea zonei și cum ne afectează în afaceri?
 Diaspora, o soluție pentru mine și afacerea mea?
 Finanțe: realitățile nespuse ale fondurilor europene
 De ce o franciză și cum o gestionăm?
 Ce poate să facă internetul pentru afacerea mea?
 Unde sunt clienții mei?
 Tendințele cumpărătorului, trendul 2017
 Cum ne găsim clienți și parteneri: recomandări și neworking.

Agenda

9:00 – 9:30 – Welcome coffee + înregistrarea participanților
9:30 – 9:35 – Cuvânt de deschidere și agenda zilei: Adina Todea
9:35 – 10:05 – De la contextul actual la specificitatea zonei și cum ne afectează în afaceri:
9:35 – 9:50 – Contextul socio-economic în care suntem – Sebastian Văduva
9:50 – 10:05 – De la context la oameni – mediul local – Dacian Palladi
10:05 – 10:35 – Proiect de cooperare a românilor din țară cu dispora: Dacian Palladi, Sebastian Văduva
10:35 – 10:45 – Despre finanțări – realități și provocări ale fondurilor europene: Dana Ghineț
10:45 – 11:00 – Un model de afacere – Franciza: ce este și cum o gestionăm: Dana Ghineț
11:00 – 11:10 – Profesia de audit în Romania. Ajutor pentru accesul la finanțare? Ioan Minda
11:10 – 11:20 – Afacerile, de la plan la performață: Marius Maier
11:20 – 11:30 – Promovarea în Social Media – The Good, the Bad and the Ugly: Mihaela Rențea
11:30 – 11:50 – Pauză – Coffee Break și Business Networking
11:50 – 12:00 – Conferințele Afaceri.ro la baza dezvoltării naționale și internaționale ale afacerilor prin tematicile și experții invitați: Marius Alexa
12:00 – 13:10 Workshop – Ce poate face internetul pentru afacerea ta? Ovidiu Popică, Mădălina Stănescu
13:10 – 13:30 Pauză – Coffee Break și Business Networking
13:30 – 14:40 Workshop – Networking și recomandări: cum se face bine și la ce ne ajută: Călin Iepure, Bogdan Băbălău Maghiar, Dani Todea
14:40 – 15:30 Business Lunch
19:00 – 22:00 Cina VIP

Înscrie-te aici:
https://goo.gl/forms/Z8zM0rNOfcz29JwM2

Tichetul de acces se poate achiziționa astfel:

Acces eveniment se achita în contul: RO44BTRLRONCRT0294955301

Donație, în contul:
RO29BTRLRONCRT0327827901

Îți mulțumim și te așteptăm cu drag!

Locatia

Cetatea Oradea

Cetatea Oradea

Organizator

Point Event

Telefon: 0721 899 088

office@pointevent.ro

www.pointevent.ro